V pořadí již druhého setkání s fanoušky se za vedení A-mužstva SHKM Hodonín zúčastnila dvojice Martin Vyrůbalík – Petr Uřičář, nechyběl ani trenér Jan Prčík a kabinu tentokrát zastoupil útočník Michal Kuba.
Na úvod byli představeni účastníci dnešního setkání a následně si vzal slovo manažer A-týmu Martin Vyrůbalík, který nejprve znovu poděkoval fanouškům za loňskou sezonu. „Musím ještě jednou moc poděkovat vám fanouškům za skvělou podporu. Nikdo z nás to nečekal a všichni jsme si to náramně užili. I od soupeřů jsme slýchali na atmosféru na našem stadionu jen slova chvály,“ řekl.
Šéf mužského týmu neopomněl ani výraznou pomoc partnerů klubu. „Bez partnerů a bez pomoci vás fanoušků, kteří chod klubu podporovali nejen hlasivkami, ale i zakoupením vstupenek a permanentek, by se sezona vůbec nemohla odehrát,“ dodal Vyrůbalík.
Slovo následně dostal trenér Jan Prčík, který zhodnotil dosavadní průběh přípravy, ke které si své řekl také Michal Kuba. Pak už přišly na řadu novinky, které si klub pro novou sezonu připravil. A že jich není málo.
Vstupenky nově i online, k dostání ale budou nadále i v pokladně
Vstupenky a permanentky byly dalším velkým tématem. Klub se totiž rozhodl, že půjde novou cestou – prodejem vstupenek online. „Ve spolupráci s firmou Deep Vision s.r.o. rozjíždíme nový systém prodeje vstupenek a permanentek. Od teď si fanoušci budou moci zakoupit vstupenky pohodlně ze svého počítače nebo chytrého telefonu. Ke vstupu jim pak bude stačit ukázat QR kód na svém mobilním telefonu,“ osvětluje Petr Uřičář.
Fanoušci, kteří budou nadále preferovat klasickou cestu, tedy zakoupení vstupenky před zápasem v pokladně, se nemusí ničeho bát. „Kromě online prodeje bude stále možnost koupě vstupenky před utkáním v pokladně na zimním stadionu,“ dodává Uřičář.
I vzhledem k pořízení nového pokladního systému se vedení klubu rozhodlo pro mírné změny v cenách a systému vstupného. Vše potřebné o novém systému a cenách se dočtete v článku SHKM Hodonín spouští nový online prodej vstupenek a permanentek.
Novinky pro sezonu 2019-20? Tipovačka, třetí sada dresů, ale nejen to!
Následně přišla řeč na další novinky, které klub pro fanoušky v nadcházející sezoně chystá. Kromě již zmíněného online prodeje vstupenek to je také nová tipovací soutěž SUPERTIP, ve které budou tipující soutěžit o věcné ceny.
Mimo to také klub přichází s celosezonní akcí s názvem „DÁVÁME GÓLY PRO FANOUŠKY!“. „To, že se hokej hraje pro diváky, slýcháme ze všech stran. My jsme se pro letošní sezonu rozhodli, že tento slogan ještě povýšíme a pro fanoušky nebudeme jenom hrát, ale budeme pro ně dávat i góly. V praxi to znamená, že za každý vstřelený gól z hokejek našich hráčů v základní části poputuje dvacet korun do pokladničky našich kotelníků „Hodoňáků“, kteří se starají o parádní atmosféru na našich zápasech,“ říká Martin Vyrůbalík.
Novou podobu bude mít i zápasový zpravodaj, který se od letoška bude jmenovat TIMEOUT a nově bude také slosovatelný o věcné ceny. O jeho obsah se bude nadále starat redakce klubového webu, která se bude ve zpravodaji snažit přinášet i unikátní obsah, který bude vytvářen exkluzivně pro Timeout. Zachován bude i formát e-zpravodaje, který však nebude v plném rozsahu, jako tištěná verze.
Zatím poslední plánovanou novinkou je TŘETÍ SADA DRESŮ sada dresů, jejichž design si vybrali sami hráči. Dresy budou představeny v předvánočním čase. Na dvě staré sady dresů navíc přibydou jmenovky hráčů. Na závěr došlo i na klasické dotazy z publika, které celé setkání, jež se neslo ve velmi příjemné a uvolněné atmosféře, zakončily. Děkujeme všem zúčastněným a těšíme se už teď na příští setkání.