Dlouhých patnáct let byli fanoušci hodonínských Drtičů zvyklí na stejnou podobu loga, v němž byla zobrazena manželka Přemysla Otakara I. královna Konstancie. Od nové sezony však klub SHKM Hodonín, stejně jako A-tým Drtičů, mění své logo. Seznamte se. Toto je nové moderní logo hodonínských Drtičů!
Klub o změně loga přemýšlel již delší čas. To staré Drtiči používali od jejich znovuzrození v roce 2001 a po patnácti letech nastal čas pro změnu. Nové logo má na svědomí talentovaný slovenský grafik a designér Slavo Kišš (Sigma Kappa Brands), kterého oddíl SHK oslovil s prosbou o vytvoření nové klubové značky a s nímž vám v blízké budoucnosti přineseme rozhovor.
Základním požadavkem při návrhu loga bylo vytvořit takový znak, který by nejen vyhovoval představám vedení klubu, ale současně byl vhodný také z hlediska jeho používání pro plánovaný FanShop a další nejrůznější účely (propagační materiál, reklamní předměty, merchandising…).
Barvy zůstaly zachovány, jen se mírně změnil jejich odstín a k již klasické kombinaci oranžové a modré přibyla ještě stříbrná, která celé logo doplňuje. Součástí nového loga je jak nápis Drtiči, tak i postava samotného Drtiče. Důvod je prostý.
Už více než čtyřicet let se hodonínským hokejistům přezdívá „Drtiči“. Toto oslovení vzniklo ještě za dob Slovanu, předchůdce Baníku a SHK. Přezdívka se mezi fanoušky brzy ujala, dnes už zná pod jménem Drtiči hokejisty z jižního cípu Moravy doslova celá republika a pokřikem „Drtiči, do toho!“ povzbuzují fanoušci svůj tým v každém utkání.Kromě nápisu Drtiči najdeme na novém logu i název našeho města a pak také symboly vinného listu, který neodmyslitelně patří k jižní Moravě, a také odkaz na nejúspěšnější éru hodonínského hokeje ze začátku devadesátých let v podobě typických „hornických kladívek“.
Vedle hlavního loga je součástí nové identity klubu také sada doplňkových, takzvaných alternativních log, s nimiž se otevírají nové zajímavé možnosti. S novým logem přijdou na řadu samozřejmě také zbrusu nové dresy a klub také intenzivně pracuje na novém fanshopu.
Všechny variace hlavního, podpůrného a doplňkového loga představují jednolitý grafický systém a jsou proto použitelné samostatně bez toho, aby byla narušena celistvost identity. Tvoří rodinu log - jsou součástí konceptu značky DRTIČI HODONÍN.
Mohou být libovolně kombinované. Svojí rozmanitostí poskytují velké množství pro aplikaci v marketingu. Jsou vhodné pro potisk i výšivku na trička, čepice a jiné reklamní předměty a suvenýry.